GAM3RS_X zmienia rynek gamingowy i esportu. Czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie?

GAM3RS_X zmienia rynek gamingowy i esportu. Czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie?
fot. unsplash.com

Na początku marca rynek gamingowy z ciekawością czekał na oświadczenie Fantasyexpo. Z prawdziwą radością pomieszaną z ciekawością, przyjął więc informację, że z organizacji zostanie wyodrębniony nowy zespół gamingowo-sportowy pod nazwą GAM3RS_X. Co to oznacza dla gamingu w Polsce i Europie? 

Siła Fantasyexpo

Nie da się ukryć, że firma ta ma ogromny wkład w kierunek, w jakim rozwija się branża esportowa w Polsce. Przez ostatnie lata zorganizowała kilkadziesiąt turniejów LAN, o wydarzeniach online już nie wspominając. To ona stała za polskimi transmisjami najważniejszych międzynarodowych eventów, takich jak Mistrzostwa Świata w CS:GO i League of Legends. I to właśnie ta agencja stanowi silny fundament pod działanie agencji GAM3RS_X.

Formatowanie gamingu i esportu

Z oficjalnych danych wynika, że pierwsze półrocze 2022 dla GAM3RS_X to przede wszystkim pięć ogromnych projektów skupiających się wokół gier i szeroko pojętej esportowej klasyki. W konsekwencji, będziemy mieć do czynienia również z ogromną przestrzenią marketingową dla marek endemicznych i nieendemicznych, chcących rozwijać swój wizerunek. Dzięki temu wejdą w gamingowy świat. Będzie to:

  • Transmisja Mistrzostw Świata w CS:GO – PGL Major Antwerp 2022 – zarówno turnieje jak i przebieg kwalifikacji.
  • Virtual Cycling Challenge- obejmujący wirtualne wyścigi
  • Virtual Dancer – kierowany do miłośników tańca
  • Game Jame Boster – wspiera utalentowanych programistów
  • League of Legensd w formie LAN